小滷蛋每天晚上都會聽到這首歌
小小的Michael在Jackson 5時代所演唱的一首經典情歌
輕快的節奏訴說著真摯的愛情
小滷蛋時常會跟著節奏手舞足蹈地很開心的樣子
好像跟我一樣
希望能時常當他老爸的跟屁蟲
一直待在有彼此的地方


I wanna, wanna be where you are
Anywhere you are
I wanna, wanna be where you are
Everywhere you are







I Wanna Be Where You Are


Can it be i stayed away too long
Did i leave your mind when i was gone
It's not my thing trying to get back
But this time let me tell you where i'm at
You don't have to worry 'cause i'm coming
Back to where i should have always stayed
And now i've heard the maybe to your story
And it's enough love for me to stay

Can it be i stayed away too long
Did i leave your mind when i was gone
It's not my thing trying to get back
But this time let me tell you where i'm at

I wanna, wanna be where you are
Anywhere you are
I wanna, wanna be where you are
Everywhere you are

Please don't close the door to our future
There's so many things we haven't tried
I could love you better than i used to
And give you all the love i have inside

I wanna, wanna be where you are
Any, any, anywhere you are
I wanna, wanna be where you are
I gotta be where you are


Translation By Olivia:

我會不會離開你太久了點?
當我不在你身邊的時候你心裡是不是就沒有我了?
雖然我不能試圖回到你身邊
但是這次就讓我告訴你我身在何處吧

別擔心 因為我這就回來了
回到這個我必須常駐的所在
也許現在該換我來聽聽你的故事了
看看是否有那麼多的愛足以讓我停留

我會不會離開你太久了點?
當我不在你身邊的時候你心裡是不是就沒有我了?
雖然我不能試圖回到你身邊
但是這次就讓我告訴你我身在何處吧

我多麼想要待在有你的地方
你所在的任何地方
我多麼想要待在有你的地方
每一個你所在的地方

請別關上通往我們的未來之門
還有許多我們還沒有嘗試過的事情ㄚ
我可以比過去愛你那樣更加倍地愛你
並且把我心裡所有的愛全部給你

我多麼想要待在有你的地方
你所在的任何地方
我多麼想要待在有你的地方
我要前往有你的地方
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 奧小薇 的頭像
    奧小薇

    ThE cAt bORn tO LovE

    奧小薇 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()